Din seria noastră de articole despre landing page, ai descoperit până acum ce este un landing page, ce beneficii ai de la o astfel de pagină, ce conține o pagină de destinație și care sunt cele mai bune practici pentru un landing page. Încheiem astăzi seria aceasta de articole, spunându-ți cum să atragi trafic pe pagina ta de destinație. Până acum, te-ai străduit să o creezi, să faci pagina de destinație să fie cât mai atractivă și persuasivă, însă pentru ca aceasta să ducă la conversii, este important ca vizitatorii să ajungă pe ea, în primul rând. Așadar, haide să vedem care sunt cele patru metode eficiente prin care să atragi trafic pe pagina ta de destinație.
Folosește-te de social media pentru a atrage trafic pe pagina ta de destinație
Rețelele de socializare reprezintă unele dintre cele mai eficiente platforme unde poți interacționa cu publicul tău țintă, motiv pentru care este important să începi să promovezi pagina ta de destinație pe aceste platforme. Indiferent de platforma pe care alegi să o folosești, Facebook, LinkedIn, Twitter sau Pinterest, este recomandat să creezi o postare convingătoare cu un link spre pagina ta de destinație. Astfel, vei viza persoanele deja interesate de afacerea ta și vei atrage trafic de calitate.
Email marketing-ul este una dintre cele mai eficiente metode
Email marketing-ul rămâne una dintre cele mai eficiente metode de a atrage trafic spre pagina ta de destinație. Asigură-te că folosești un subiect al emailului, elemente vizuale, aspect și redactare care atrag abonații și îi conving nu doar să deschidă emailul tău, ci și să acceseze link-ul spre landing page.
Asigură-te că folosești SEO pentru pagina ta de destinație
SEO joacă un rol important pentru un landing page, întrucât optimizarea paginii pentru clasamentele de căutare Google îți oferă siguranța că audiența ta va putea găsi pagina ta. documentează-te cu privire la cuvintele cheie care se potrivesc cel mai bine paginii tale și setează cuvântul cheie principal, pe care să îl folosești în landing page, în titlul și descrierea SEO a paginii.
Folosește-te de anunțuri plătite pentru a atrage trafic
Metodele pe care ți le-am prezentat până acum, precum rețelele de socializare, email marketing și SEO, sunt modalități gratuite de a atrage trafic pe pagina ta de destinație. Însă, dacă ai nevoie de un impuls suplimentar, ar fi bine să folosești anunțuri plătite pentru a face cunoscut landing page-ul tău. Există diverse tipuri de anunțuri plătite pe care le poți utiliza și care vor direcționa persoanele spre pagina ta, în funcție de interese și date demografice. Iată care sunt principalele tipuri de anunțuri plătite pe care le poți folosi:
- Anunțuri cu rezultatele căutării. Bazându-se pe cuvintele cheie pe care le stabilești, anunțurile cu rezultatele căutării apar pe motoarele de căutare atunci când oamenii includ acești termeni în căutările lor.
- Reclame pe rețelele de socializare. Atunci când creezi postări plătite pe rețelele de socializare, acestea le promovează persoanelor care se încadrează în publicul tău țintă.
- Reclame afișate. Poți utiliza instrumente de publicitate terță parte pentru a plasa anunțuri tip banner pe site-urile pe care publicul tău țintă le frecventează.
Recomandări finale
În funcție de obiectivele campaniei tale, poți alege să îți diversifici eforturile de publicitate sau să te concentrezi doar pe una dintre aceste platforme. Însă, indiferent de decizia ta, este recomandat să monitorizezi în mod constant rezultatele, astfel încât să îți poți adapta campania în consecință.
Comentarii recente