Ca parte a seriei-ghid de articole despre landing page, am vorbit până acum despre ce este un landing page și ce beneficii ai de la un landing page. Astăzi continuăm cu un articol în care îți prezentăm care sunt principalele elemente pe care le conține o pagină de destinație. Este important să știi care este „anatomia” unui langing page, pentru a construi pagini care îți aduc beneficiile așteptate. Așadar, haide să vedem ce conține o pagină de destinație.
O pagină de destinație conține elemente vizuale
Ai mai puțin de 20 de secunde la dispoziție pentru a convinge vizitatorii să rămână pe pagina de destinație suficient de mult încât să afle ceva din ea. Designul este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi pentru a face asta.
Un landing page eficient conține titluri
Clienții parcurg de obicei paginile de destinație, citind inițial doar titlurile înainte de a decide dacă vor răspunde la CTA (Call-to-Action). Din acest motiv, este important să faci titlurile cât mai directe, scurte și atrăgătoare. Crearea titlurilor este cea mai dificilă parte a construirii unei pagini de destinație, deoarece trebuie să convingi vizitatorii din doar trei până la șapte cuvinte că oferta ta este valoroasă.
O pagină de destinație are CTA
CTA, sau îndemnul la acțiune, se referă la instrucțiunile pe care le vei folosi pentru a încuraja vizitatorii să întreprindă o anumită acțiune. CTA are, de obicei, două până la patru cuvinte, cum ar fi: „Abonează-te acum”, „Începe perioada de încercare gratuită”, „Află mai multe”, „Solicită o demonstrație” și altele asemenea.
Un landing page are un rezumat al beneficiilor
Rezumatul beneficiilor ar trebui să fie cea mai detaliată secțiune a paginii de destinație. Este secțiunea în care poți oferi mai multe informații cititorilor care își doresc să afle mai multe. Nu uita să păstrezi rezumatul simplu. În loc să intri în detalii, folosește spațiul pentru a evidenția beneficiile specifice pe care vizitatorii le vor obține prin apăsarea butonului CTA.
O pagină de destinație conține dovezi sociale
Nu te aștepta ca vizitatorii să te creadă pe cuvânt. Include mărturii, recenzii, testimoniale și premii pe landing page pentru a le demonstra vizitatorilor că afirmațiile tale sunt valide și clienții beneficiază de funcțiile prezentate.
Un landing page nu este complet fără o pledoarie finală
Cititorii care ajung în partea de jos a paginii sunt, cel mai probabil, interesați de oferta ta. Din acest motiv, pledoaria finală ar trebui să le ofere ultima șansă de a apăsa butonul CTA. Poți încheia pagina de destinație cu un titlu și un CTA puternic.
Comentarii recente