Revenim cu un nou articol din seria despre landing page. De data aceasta, vorbim despre cele mai bune practici pentru un landing page. În articolele anterioare, ți-am oferit informații despre ce este un landing page, ce beneficii obții de la un landing page și ce conține o pagină de destinație. Așadar, acum că ai toate informațiile de bază, este momentul să afli care sunt câteva dintre cele mai bune practici pentru un landing page, astfel încât să poți crea cea mai eficientă pagină de destinație pentru afacerea ta.
1. Efectuează teste A/B
Testele A/B îți oferă posibilitatea de a testa titluri, formate, design și CTA pentru a descoperi ce funcționează cel mai bine pentru audiența ta. de exemplu, poți utiliza un test A/B pentru a vedea dacă butonul de CTA ar trebui să spună „Începe” sau „Cumpără acum”, în funcție de care dintre acestea două are rata de conversie mai mare.
2. Una dintre cele mai bune practici pentru un landing page este minimizarea navigării
Pentru a crea o cale directă de la pagina de destinație către acțiunea dorită, este recomandat să elimini cât mai multe linkuri posibil. Poți chiar să elimini bara de navigare. Este ideal ca singurul link existent pe un landing page să fie butonul de CTA.
3. Maximizează lizibilitatea
Bucățile lungi de text pot plictisi, copleși și distrage atenția vizitatorilor. De aceea, este recomandat să faci textul cât mai scurt, atrăgător și ușor de citit, pentru a capta imediat atenția vizitatorilor. Fiecare cuvânt ar trebui să servească unui scop specific și să determine cititorul să își ducă ochii direct la CTA. Conținutul paginii de destinație trebuie să fie persuasiv, nu creativ.
4. Una dintre cele mai bune practici pentru un landing page este să păstrezi consistența
Este extrem de important ca mesajele și design-ul să fie coerente. Pentru a preveni orice confuzie în timpul trecerii de la punctul A la punctul B, este important să te asiguri că conținutul materialului tău de marketing corespunde cu cel al paginii de destinație. De asemenea, brandingul și formatarea paginii de destinație ar trebui să se coordoneze cu pagina de pornire a site-ului tău. Acest lucru îi permite audienței tale să se deplaseze fără probleme prin funnel-ul tău de marketing, cu ușurință și cu minimă distragere a atenției.
5. Creează un CTA care iese în evidență
Un landing page ar trebui să includă un CTA care iese în evidență. Pentru a realiza acest lucru, este recomandat să utilizezi un limbaj clar și direct, precum și un buton CTA care contrastează vizual cu fundalul. Plasează butonul CTA de mai multe ori pe pagina de destinație, astfel încât vizitatorii să nu fie nevoiți să îl caute.
6. Țintirea pieței specifice este una dintre cele mai bune practici pentru un landing page
O pagină de destinație eficientă vizează potențialii clienți într-o anumită etapă din funnel-ul de marketing. Vei dori să creezi un conținut al paginii care să corespundă intenției publicului tău. După ce ai segmentat potențialii clienți, poți chiar să creezi câteva versiuni ale aceleiași pagini de destinație, pentru a viza mai bine diferite grupuri de clienți potențiali.
7. Simplifică acțiunile
Cu cât acțiunea pe care te aștepți să o întreprindă vizitatorii paginii este mai simplă, cu atât este mai posibil să fie realizată. De exemplu, este recomandat să limitezi formularele doar la informații esențiale, pentru a nu speria vizitatorii cu formulare lungi, consumatoare de timp. În plus, oamenii sunt puțin îngrijorați cu privire la împărtășirea anumitor informații. Așadar, ai putea să ceri doar adresele de email și să afli mai multe informații mai târziu.
8. Una dintre cele mai bune practici pentru un landing page este să te concentrezi pe consumator
Conținutul paginii tale de destinație ar trebui să se concentreze mai degrabă pe consumator decât pe compania ta. Așadar, în loc să vorbești despre cât de grozavă este afacerea ta și despre realizările acesteia, concentrează-te pe prezentarea modurilor în care oferta ta îi aduce beneficii consumatorului.
9. Așază conținutul important deasupra fold-ului
Fold-ul este zona unei pagini web care este vizibilă fără a fi derulată. Nu miza pe vizitatori că vor derula pentru a converti. Plasează cel puțin un buton CTA deasupra fold-ului, unde este vizibil de îndată ce un vizitator accesează landing page-ul tău. De asemenea, plasează deasupra fold-ului și alte elemente cheie ale paginii de destinație, cum ar fi imaginea și titlul.
10. Una dintre cele mai bune practici pentru un landing page este design-ul adaptat dispozitivelor mobile
Asigură-te că pagina ta de destinație arată grozav și se încarcă rapid pe orice dispozitiv. O bună parte din traficul tău va proveni din navigarea pe mobil, iar acești vizitatori vor avea mai puține șanse să facă conversii dacă pagina nu se afișează corespunzător pe ecranul lor sau dacă se încarcă prea lent.
Comentarii recente