5 motive să lucrezi cu un scriitor de conținut

5 motive să lucrezi cu un scriitor de conținut

Web design-ul și funcționalitatea website-ului tău sunt esențiale pentru a atrage vizitatori și a-i transforma în potențiali clienți. Cu toate astea, conținutul este cel care te face să te diferențiezi de competitori. Conținutul este cel care contează pentru motoarele de căutare, cum este Google. Iar pentru a-ți atinge scopul prin intermediul conținutului, cea mai bună decizie pe care o poți lua este să lucrezi cu un scriitor de conținut. În articolul de azi îți arătăm cinci motive pentru care merită să angajezi un scriitor de conținut pentru website-ul tău.

1. Obții conținut în timp util

Ai încercat să te ocupi de scrierea de conținut pe website-ul tău? Cât timp ți-a luat? Poate chiar ai renunțat la un moment dat sau ai tot amânat, fie pentru că intervenea mereu altceva de făcut, mai urgent, fie pentru că nu ai avut inspirația necesară pentru a-l duce la bun sfârșit. În schimb, un scriitor de conținut are deja experiență în scrierea de articole la comandă, astfel că, atunci când are de scris, se dedică în totalitate acestei activități. Lucrând cu un scriitor de conținut, obții conținutul de care ai nevoie în timp util și la calitatea dorită.

2. Conținutul proaspăt generează mai mult trafic pe site

Conținutul de pe site are rolul de a informa, dar în același timp, are și scopul de a atrage clienții pe site. Un scriitor de conținut știe cum să scrie articole optimizate pentru motoarele de căutare, astfel încât compania ta să devină remarcată. Știe cum să insereze cuvinte cheie relevante în conținut, astfel încât să ajute potențialii clienți să îți găsească website-ul. Oricât de frumos ar fi realizat site-ul tău, nu atrage vizitatori fără să aibă conținut adecvat acestui scop. Așadar, ai nevoie de un scriitor de conținut pentru a genera trafic pe site-ul tău.

3. Un scriitor de conținut îți asigură conținutul de calitate care te ajută să vinzi

Un scriitor de conținut îți asigură conținut captivant, scris bine și de calitate. Conținutul de calitate este esențial pentru că întrunește cele două condiții de bază: este optimizat SEO și ajută la creșterea vânzărilor. SEO ajută website-ul să fie clasat mai sus în rezultatele motoarelor de căutare. În plus, conținutul realizat de un scriitor cu experiență în domeniu include apelul la acțiune care îi determină pe vizitatori să facă pasul următor, cum ar fi să interacționeze sau să cumpere de la tine.

4. Un scriitor de conținut asigură conținut actualizat în mod regulat

Unul dintre principalele motive pentru care companiile nu își actualizează frecvent conținutul de pe blog este acela că nu au timp pentru asta. Pentru a evita ca acest lucru să i se întâmple și companiei tale, este recomandat să apelezi la ajutorul unui scriitor de conținut. Google ține cont de frecvența cu care este actualizat conținutul website-urilor și folosește aceste date în clasarea site-urilor la rezultatele căutărilor. Practic, Google vede actualizarea frecventă pe website ca un semn de calitate și credibilitate. Astfel, neglijarea actualizării conținutului îți afectează negativ clasarea website-ului în rezultatele motoarelor de căutare.

5. Lucrând cu un scriitor de conținut, îți poți folosi timpul mai eficient

Odată ce începi să lucrezi cu un scriitor de conținut, îți poți petrece timpul lucrând la proiectele care depind cu adevărat de tine. Nu vei mai pierde timpul încercând să scrii conținut, ci vei putea să îl folosești pentru a fi cu adevărat productiv în responsabilitățile care țin de tine.

Concluzie

Un scriitor de conținut îți livrează conținutul de calitate, în timp util, astfel încât website-ul tău să fie actualizat în mod constant și să fie clasat cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare, cum este Google. Are experiența și pregătirea necesare pentru a crea conținut care atrage trafic pe site-ul tău și care poate transforma vizitatorii în clienți.

Leave a Comment