Blog

Resurse 5 semne că website-ul tău are nevoie de puțină modernizare

5 semne că website-ul tău

Website-ul reprezintă afacerea ta în ochii vizitatorilor. Este precum o carte de vizită sau un portofoliu, prin intermediul căruia vizitatorii pot afla mai multe despre afacerea ta. Din acest motiv, ar trebui menținut actualizat constant, astfel încât vizitatorii să obțină informații relevante și de actualitate cu privire la afacerea ta.

Există tendința la unele persoane să creadă că, odată ce au creat website-ul pentru compania lor, au rezolvat totul. Însă, dacă îți dorești să atragi în continuare vizitatori pe website și să îi menții activi și interesați de ceea ce oferi, atunci nu este suficient doar să ai un website, ci trebuie să îl și actualizezi. Conform unor studii, a reieșit că 81% dintre utilizatorii de internet nu vor continua să fie interesați de o companie al cărei website nu este actualizat. De asemenea, 39% dintre utilizatori se vor gândi de două ori înainte să folosească produsele sau serviciile companiei atunci când conținutul website-ului acesteia nu este actualizat.

În articolul de azi îți arătăm care sunt cele cinci semne care îți indică faptul că website-ul tău are nevoie de puțină modernizare, pe care o poți obține simplu cu ajutorul unei agenții de webdesign.

1. Website-ul tău nu este receptiv sau compatibil cu dispozitivele mobile

În zilele noastre, mai mult de 60% din traficul web vine de pe dispozitivele mobile. Țintești ca site-ul tău să se claseze pe prima pagină din Google? Dacă website-ul tău nu este receptiv pe dispozitivele mobile, Google îți va penaliza clasificarea pe motoarele de căutare. Un website care nu este receptiv și compatibil cu dispozitivele mobile pierde trafic. Website-ul ar trebui să fie receptiv și să se ajusteze automat la diverse browsere și dimensiuni de ecran. Designul care nu este receptiv îi enervează pe vizitatori și îi determină să părăsească website-ul respectiv.

2. Website-ul tău durează prea mult să se încarce

Conform unui studiu realizat de Microsoft Corporation, dacă încărcarea unui site durează mai mult de 8 secunde, acesta își poate pierde vizitatorii, întrucât atenția lor și răbdarea ca un site să se încarce a scăzut de la 12 la 8 secunde. Un alt studiu a arătat faptul că 40% dintre vizitatori abandonează un website a cărui încărcare durează mai mult de 3 secunde.

Câteva dintre cauzele pentru care website-ul tău s-ar putea încărca prea încet includ imaginile de fundal, conținutul multimedia sau fonturile personalizate. Dacă și site-ul tău se încarcă destul de încet, ar fi timpul să iei măsuri pentru a fi optimizat să ruleze la o viteză mai mare de încărcare.

3. Urmezi practici SEO greșite

SEO este utilizat pentru a ajuta rezultatele căutării organice să apară și să conducă trafic către site-ul tău. Fără SEO bun, realizat corespunzător, motoarele de căutare îți vor clasa website-ul jos, făcându-l greu de găsit de către oameni, în mod organic. Încearcă să eviți utilizarea cuvintelor cheie irelevante, a spamului pe blog și a umpluturii conținutului pentru a-ți îmbunătăți SEO. Google are numeroși algoritmi care detectează și penalizează website-ul dacă încerci să utilizezi practici SEO greșite, denumite black hat SEO. Este recomandat să te asiguri că meta etichetele și descrierile sunt corecte, bogate în cuvinte cheie și folosești tehnici corecte SEO pentru a asigura cele mai bune rezultate organice.

4. Ai conținut vechi și depășit

Totul este schimbător, la fel și afacerea ta. Adeseori, companiile își schimbă produsele sau serviciile cheie, valorile, dar uită să le actualizeze și pe website. Acest lucru duce la o experiență înșelătoare pentru potențialii clienți. Asigură-te că website-ul este corect și reflectă compania prin conținut actualizat, astfel încât vizitatorii să știe din start cu cine au de a face.

5. Website-ul tău nu are traficul, potențialii clienți și conversiile pe care le aștepți

Website-ul tău ar trebui să convertească în mod constant vizitatorii. Dacă nu se întâmplă acest lucru, poate ar fi timpul să îți actualizezi site-ul. Întrucât acesta este imaginea companiei tale, ar trebui ca site-ul să lase o impresie de durată asupra vizitatorilor. Dacă observi că site-ul are trafic ridicat dar nu convertește, atunci înseamnă că vizitatorii nu găsesc pe site-ul tău ceea ce au nevoie și, așadar, este timpul pentru o schimbare.

Concluzie

Dacă website-ul tău întâmpină aceste situații, acestea sunt semne care îți transmit că este nevoie să apelezi la un web designer pentru a da un aer proaspăt site-ului, pentru a-l actualiza și moderniza astfel încât să facă față cerințelor actuale ale utilizatorilor de internet.